سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کارت شارژ ایرانسل و همراه اول

 

 

 

 

 

راهنمای خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل و همراه اول

خرید شارژ از Orderbox.ir دارای 4 مرحله ساده و سریع است؛

        اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی لوگوی آن کلیک نمایید.

        نوع و مبلغ کارت شارژ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر روی آن کلیک کنید.

        یک شماره تلفن همراه و یک آدرس ایمیل جهت دریافت کارت شارژ و پشتیبانی های بعدی وارد کنید.

        در این مرحله ابتدا یک گزارش خلاصه از خرید شما نمایش داده می شود.

        بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا به وب سایت بانک پارسیان برای پرداخت منتقل شوید. پس از وارد کردن مشخصات اینترنتی کارت بانکی خود، به وب سایت Orderbox.ir باز خواهید گشت.

        پس از بازگشت اندکی صبر کنید تا رمز و مشخصات کارت شارژهای سفارش داده شده، بر روی صفحه  ظاهر شوند. همچنین این مشخصات همزمان به ایمیلی که در ابتدا وارد کرده اید نیز ارسال خواهند شد.


توجهات بسیار مهـــــم؛

            حتما از یک آدرس ایمیل معتبر استفاده کنید. در غیر این صورت امکان پشتیبانی و بررسی مشکلات وجود نخواهد داشت. تیم پشتیبانی نتیجه پیگیری مشکلات را فقط به ایمیل ثبت شده در هنگام سفارش ارسال می کند.
            صحت و پشتیبانی پرداخت های مالی کاربران توسط شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان تضمین گردیده است.
            مسئولیت استفاده یا سواستفاده از کارت شارژها بلافاصله پس از خرید از سایت به عهده خریدار خواهد بود.


سئوالات متداول کاربـران؛

    چه اطلاعات بانکی برای انجام خرید اینترنتی کارت شارژ لازم است؟

    شماره 16رقمی روی کارت، رمز اینترنتی (همان رمز دوم)، کد (CVV) و تاریخ انقضا کارت، اطلاعات لازم برای انجام خریدهای اینترنتی هستند.


    رمز دوم (رمز اینترنتی) چیست؟

    رمز اینترنتی که با نام رمز دوم نیز شناخته می شود، رمزی متفاوت با رمز اول کارت شماست. رمز اول کارت، مخصوص خرید از دستگاه های POS در فروشگاه ها و مغازه ها است ولی رمز دوم مخصوص انجام تراکنش بانکی در محیط اینترنت است. ممکن است که کارت بانکی شما این رمز را از ابتدا نداشته باشد، برای تخصیص و تنظیم این رمز، به یکی از عابربانک های بانک صادرکننده کارت مراجعه کنید و از منوها، گزینه عملیات رمز و سپس تخصیص رمز دوم را انتخاب کنید. در حفظ و نگهداری این رمز بی نهایت دقت کنید. همیشه شخصا این رمز را وارد کنید و به هیچ وجه، به هیچ کس این رمز را نگویید.


    کد CVV چیست؟

    کد سی وی وی اطلاعاتی است که درگاه پرداخت اینترنتی بانکها برای تایید معتبر بودن کارت شما از آن استفاده می کند، این کد معمولا به صورت یک عدد سه رقمی (یا چهار رقمی) در پشت کارت و یا در پایین کارت حک شده است.


    تاریخ انقضا کارت چیست؟

    کارت های بانکی، دارای یک تاریخ انقضا هستند که فقط تا آن تاریخ معتبر هستند. پس از آن تاریخ، کارت بانکی شما از اعتبار ساقط می شود و باید مجددا درخواست کارت جدید بدهید. این تاریخ جزو اطلاعاتی است که درگاه پرداخت اینترنتی بانکها برای تایید معتبر بودن کارت شما از آن استفاده می کند. تاریخ انقضا معمولا در پشت کارت و یا در پایین آن حک شده است.


    کارت بانکی من هیچکدام از این اطلاعات را ندارد. چه کار باید بکنم؟

    برخی از کارتها که قدیمی تر هستند، اینگونه اطلاعات را ندارند. برای بدست آوردن این اطلاعات به نزدیکترین شعبه بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید.


    به نظر می رسد که مبلغ از حساب من کسر شده است. اما با پیغام "خرید انجام نشد" مواجه شده ام. چکار باید بکنم؟

    جای هیچ نگرانی نیست. گاهی در اثر فشار بین بانکی شبکه شتاب، سیستم پرداخت بانک ها مبلغ را از حساب شما کسر می کنند اما روند پرداخت به طور کامل انجام نمی پذیرد. نگران نباشید! اردرباکس به گونه ای طراحی شده است که تا زمانی که کارت شارژ خود را روی مانیتور مشاهده نکنید و یک نسخه از آن برای شما ایمیل نگردد، تراکنش شما تایید نمی گردد. بنابراین اگر مبلغی نیز کسر شده باشد، ظرف 48 ساعت به صورت کاملا خودکار از سوی بانک به حساب شما برگشت داده خواهد شد.
    سیستم پرداخت الکترونیک پارسیان یکی از مطمئن ترین سیستم های حال حاضر ایران است و به همین خاطر ما با اطمینان به شما می گوییم که اگر با پیغام خطا یا لغو تراکنش مواجه شده اید، مبلغ کسر شده به صورت کاملا خودکار به حساب شما برگردانده خواهد شد.


    با پیغام خطا از سوی درگاه پرداخت مواجه شده ام. چکار باید بکنم؟

    گاهی ارتباطات میان شبکه شتاب بین بانکی کشور دچار اختلالاتی می شود که معمولا پس از چند دقیقه یا چند ساعت برطرف می گردد. در چنین مواردی، کمی صبر کنید و درخواست سفارش و خرید خود را مجددا انجام دهید ویا از درگاه پرداخت سایر بانک ها استفاده کنید. در صورتیکه این مشکل برطرف نگردید با شعبه بانک خود تماس گرفته و مشکل را به آنها اعلام کنید.


    اگر در استفاده از کارت شارژ خریداری شده مشکل داشتم، چکار باید بکنم؟

    تک تک کاربران سایت برای ما عزیز و بسیار مهم هستند و هرگز حاضر به ضرر شما نخواهیم بود. تیم پشتیبانی اردرباکس همواره در کنار شماست و آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به کاربران عزیز خود می باشد. در هر یک از مراحل خرید اگر به مشکلی برخورد کردید، حتما با ما تماس بگیرید.
    همچنین می توانید از صفحه پشتیبانی و پیگیری سفارش مشکلات احتمالی مربوط به کارت شارژها را به ما گزارش کنید. تیم پشتیبانی به سرعت مشکل را برطرف و نتیجه را به شما اعلام خواهد کرد.
    فقط یادتان باشد که حتما از یک آدرس ایمیل معتبر و صحیح در هنگام خرید استفاده کنید تا راه ارتباطی میان ما و شما وجود داشته باشد. تیم پشتیبانی اردرباکس نتیجه پیگیری مشکلات را فقط به ایمیل ثبت شده در هنگام سفارش ارسال می کند.